FR Restart

Nastartujte pořádně svůj fundraising

Trápí vás, jak oslovovat a aktivizovat příznivce? Jak je měnit v podporovatele a dárce? Sbíráte kontakty, ale nevíte, jak s nimi systematicky pracovat dál? Bojíte se, že nepromyšlenou akcí to pokazíte? 

Přijeďte na FR Restart: 6 dní fundraisingu, strategického řízení, Public Relations a marketingu. Trocha přednášek a hodně praxe, zkoušení, testování, zpětné vazby.

Nejbližší termín: 28. 4. 2020, Praha

Studio 6 v ČT

FR Restart. Je to pro vás?

Opravdu se chcete naučit, kdy je na místě dárce poslouchat a kdy mu vysvětlovat vaši práci? A poznat moment, kdy je naopak čas udeřit na komoru? 

Zajímá vás, jak pracují fundraisingoví profesionálové? Jaké používají nástroje, jak ladí procesy a čím to je, že jsou schopni na jednom dárci pracovat dlouhé měsíce? 

Chcete mít v ruce fundraisingovou a komunikační strategii své organizace? Chcete vědět, jak vypadá systematická práce s příznivci a dárci? Chcete mít přehled o různých fundraisingových nástrojích a vědět, kdy je vhodné který použít? A jak?

Co se naučíte

  • Uvažovat strategicky. Připravit fundraisingovou a komunikační strategii.
  • Plánovat. Být konzistentní v tom, co děláte. Nezapomínat na sílu opakovaných aktivit, dobře nastavených procesů.
  • Myslet na své dárce, umět se vžít do jejich potřeb a pracovat s nimi.
  • Znát nástroje FR a PR a umět zvolit ten správný v konkrétní situaci.
  • Uvažovat o svých aktivitách s nadhledem. Umět zanalyzovat, co ve FR a PR funguje a co ne. Dělat na základě toho rozhodnutí.
  • Mít připravena sdělení pro různé cílové skupiny a různé komunikační kanály. Umět je přizpůsobovat aktuální situaci. Umět je odříkat i o půlnoci a s důrazem na to podstatné.
  • Znát použitelné PR a marketingové nástroje.
  • Znát a vhodně používat FB a IG formáty. Vědět, jak podpořit FR na sociálních sítích a v dalších digitálních prostředích.

Jak to bude vypadat?

Sejdeme se 3x na dva dny v Praze. V 9 si dáme kafe a sušenku. V 9.30 začneme. Do oběda budeme trochu poslouchat, trochu samostatně pracovat. Odpoledne začnou tréninky. Trénink znamená – zkusím si novou dovednost, dostanu zpětnou vazbu, zkusím si novou dovednost znovu, dostanu znovu zpětnou vazbu. K tomu mám možnost se ptát lektorů a ladit svůj výkon tak, abych si poradil, až na to budu v práci sám. V 16 se pustíme domů a nebo aspoň ven. Když budeme chtít, sejdeme se (každý první dvouden) v 17 hodin v nějaké příjemné hospůdce a využijeme toho, že se můžeme neformálně pobavit mezi sebou i s lektory.

Čekají nás lekce a workshopy o:

  • fundraisingu z různých pohledů (a především z toho praktického, tj. jak se to dělá),
  • strategickém plánování (jak kouknout na svou organizaci z nadhledu a vyhodnotit, co mi vzhledem k cílům organizace funguje a má smysl to dále dělat)
  • kreativitě ve FR a marketingu (a jak ji nastartovat),
  • dobrých sděleních (a jak dobře je napsat a říct)
  • roli sociálních sítí, newsletterů, webů, telefonu i klasické pošty a zčásti též reklamy ve FR a komunikaci.

Hlavní výhody kurzu

Praktický nácvik

Co nejmíň výkladu a co nejvíc praxe. Všechno si budete zkoušet.

Vyzkouším–dostanu zpětnou vazbu–vyzkouším znovu.

Zkušení lektoři

Naši lektoři jsou praktici, kteří dobře znají svůj obor – protože ho stále dělají. Ať už jsou novináři, píáristé, fundraiseři nebo odborníci na sociální média.

Souhra

Výborní lektoři se potkají s motivovanými účastníky a výsledkem jsou nejen nové dovednosti a znalosti, ale mnohdy i něco úplně jiného, většího. Nové spolupráce, zajímavé projekty nebo dlouhodobá přátelství.


Harmonogram

Celkem 6 dní kurzu (cca 33 hodin) od 9.30 do 16.00 hodin v Praze, a to:

  • 28.–29. 4. 2020
  • 13.–14. 5. 2020
  • 3.–4. 6. 2020

„Je to drahé.“ Ale ne, není

Je to 1 500 Kč za den kurzu. A hodně dobrého kurzu.

  • Early Birds (do 20. 3. 2020) – 9 000 Kč
  • standardní cena (do 5. 4. 2020) – 10 100 Kč

Z organizačních důvodů nejsme schopni vracet zaplacené příspěvky na Akademii ani jejich poměrnou část. V případě, že se nemůžete zúčastnit jednoho nebo více dní Akademie, můžete za sebe poslat náhradníka.


Říkají o našich kurzech

Všechny palce nahoru. Výborní školitelé, spousta nápadů, inspirace, skvěle postavený a užitečný kurz. Odvádíte skvělou práci!

Iveta Juranová, Lékařská fakulta UK v Hradci Králové

Na PR Akademii vysílám svou PR specialistku opakovaně. Když jsem zjistila, že se každý ročník zaměřuje na jiné dovednosti a nabízí skvělé lektory, neváhala jsem ani chvíli. PR Akademii vnímám jako příležitost zíksat pro knihovnu nápady a know how, jak knihovnu smysluplně zviditelnit. Moje „PR“ si navíc pochvaluje kontakty, které během Akademie získala, jak mezi ostatními účastníky, tak na přednášející experty. Má tak šanci konzultovat, získat oponenturu, inspirovat se.

Eva Měřínská, ředitelka knihovny v Táboře

Mocně na mě při mediatréninku zapůsobila Štěpánka svou strhující osobností. Byl to můj první výstup takhle před někým, od malička zápasím s trémou a strachem. Díky ní jsem si toho hodně uvědomila, jsem pozornější vůči mluvenému projevu a snažím se, abychom jako organizace byli srozumitelnější. Zpětná vazba od lektorů i ostatních účastníků je úplně skvělá příležitost zjistit, jak nás ostatní vidí.

Alena HelerováDiakonie Valašské Meziříčí


Vaši lektoři

Štěpánka Duchková

Štěpánka Duchková

moderátorka, lektorka

Tereza Herdová

Tereza Herdová

manažerka fundraisingu v Nadaci Via

Andrea Bubníková

Andrea Bubníková

šéfová Socmed Hubu v Alfréd Kašpar


PR Akademie v kostce

  • Co získáte: rozpracovanou strategii FR a komunikace, plán organizace práce na pomezí FR / PR, znalost práce s různými nástrojemi FR / PR / marketingu, dobře formulovaná sdělení o své organizaci a mnoho dalšího.
  • Kdy: od 28. 4. do 4. 6. 2020, celkem 6 dní v časech 9.30–16.00
  • Místo konání: Praha
  • Cena: 10 100 Kč (early birds cena do 20. 3.: 9 000 Kč)

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám.