Reklama na Facebooku a Instagramu

Jedna věc je vyznat se v Business Manageru a spustit svou první, desátou, padesátou reklamu. A trochu jiná věc je umět reklamu vyhodnotit a optimalizovat. Na Andreině kurzu se podíváme na obojí. Jedno páteční dopoledne se naučíme reklamu připravit a spustit. Za čtrnáct dnů se pak na naše dílo a jeho výsledky podíváme, vyhodnotíme si je a budeme optimalizovat. OK?

A pak už to vážně zvládnu sám? Jo, zvládneš!

Nejbližší termín: 13. a 27. 3. 2020, Praha

Studio 6 v ČT

Pro koho bude kurz reklamy pro FB a IG užitečný?

Pro ty, kteří:

  • mají na starost profil nebo stránku organizace,
  • tuší, že reklama na FB je efektivním způsobem propagace brandu či události,
  • potřebují přesvědčit svoje šéfy, že placená propagace na sociálních sítích má smysl,
  • si chtějí vyzkoušet zadávání a cílení reklam pod dohledem zkušenějších.

Co se naučíte

  • Upravovat plán příspěvků s ohledem na inzerci.
  • Plánovat reklamy.
  • Nastavovat ad sety.
  • Cílit na vhodné publikum.
  • Analyzovat utracené peníze a získanou protihodnotu.

Bližší informace

Účastníci získají možnost nastavit pod dohledem zkušených lektorek reklamu na vlastních účtech. Rozdělení kurzu do dvou půldnů v rozmezí několika týdnů umožní nastavení provedené po první části kurzu vyhodnotit. Účastníci na vlastních datech uvidí, které strategie jsou pro ně vhodné, případně jim lektorky poradí, jak nastavení upravit nebo příště rovnou spustit lépe. Účastníci potřebují mít v Business Manageru nastavenou platební metodu a aspoň minimální rozpočet nastavení reklamy (100 Kč).


Hlavní výhody kurzu

 

Praktický nácvik

Co nejmíň výkladu a co nejvíc praxe. Všechno si budete zkoušet.

Vyzkouším–dostanu zpětnou vazbu–vyzkouším znovu.

 

Dvoj-krok

Na jedné části kurzu reklamu zadáte, na druhé se na ni s odstupem podíváte. Doptáte se lektorky na vše, co vám ukáží čísla, i na to, co vám po 14 dnech praxe bude připadat nejasné.

 

Soustředění

Kurz je zaměřen na zvládnutí několika úplně konkrétních dovedností. Žádné velké řeči okolo, úder na komoru.


Program

Celkem 2 půldny kurzu (cca 8 hodin) hodin v Praze, a to:

  • 13. 3. 2020
  • 27. 3. 2020

Cena

  • standardní cena – 1 500 Kč

Z organizačních důvodů nejsme schopni vracet zaplacené příspěvky na Akademii ani jejich poměrnou část. V případě, že se nemůžete zúčastnit celého kurzu, můžete za sebe poslat náhradníka.


Vaši lektoři

Andrea Bubníková

Andrea Bubníková

šéfová Socmed Hubu v Alfréd Kašpar a hlavní lektor pro #PRAkademieSOCIAL

Naučte se od Andrey, jak se nenechat zotročit Facebookem, jak si správně plánovat práci, kde najít potřebný obsah a dokázat správně vyhodnocovat výsledky. Andrea jako náš hlavní lektor na #SOCIAL vám nebude jen přednášet – budete od ní dostávat i domácí úkoly a bude vám k ruce na konzultace.

Věra Ondřichová

Věra Ondřichová

vedoucí PR projektu iMyšlení

Do plánování a příprav strategie se obvykle nikomu nechce, není na to čas a málokdo pořádně ví, jak se to dělá. Nechte si od Věry poradit, jak se nenechat zavalit operativou, věnovat plánování rozumné množství času a dosáhnout dobrých výsledků i s minimem úsilí.


Reklama na FB a IG v kostce

  • Co získáte: znalost minimálních požadavků na reklamní příspěvky na FB a IG, přehled nastavení kampaní, sad a jednotlivých reklam, přehled dostupných analytik v rámci FB a IG, vyhodnocení reálného nastavení reklam na vlastním profilu nebo stránce
  • Kdy: od 13. 3. do 27. 3. 2020, celkem 2 půldny
  • Místo konání: Praha
  • Cena: 1 500 Kč

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám.