Akce je zrušena.
Kurz komunikačních dovedností a Public Relations. 7. ročník. Začínáme 5. září.
🍹 „PR Akademie pro neziskovky je skvělý způsob, jak nasát základní informace a tipy pro všechny z neziskového sektoru. Obzvlášť přínosná je pro sociální oblast, kde je často klient na prvním místě a na prezentaci služby či organizace nezbývá prostor a chybí i potřebné znalosti reklamy a marketingu. PR akademie pomůže pracovníkům s tím, jak začít v tomto směru přemýšlet a jak odprezentovat neziskovku na sítích, webu, osobně i před novináři.“ (Alžběta Sošková, Achilleus, účastnice ročníku 2022)
Program
5. září
Naloďujeme seSkvělé texty, dílna. Jak psát, aby to druzí rádi četli? Jaké jsou kvality dobrého textu? Jak napsat výzvu k akci, citaci, titulek?Nezisková témata v médiích: kreativní uchopení tématu, media relations, vyhodnocováníMastermind – úvod.
6. září
Úvod do komunikace, strategie komunikace, plánování.PR organizace. Co všechno rozmyslet předem, jak to naplánovat a jak se do toho pustit?Sociální sítě poprvé. Best practices v tvorbě obsahu.Mastermind 1.
18. září
Sociální sítě podruhé. FB, Instagram, další sítě. Které sítě se v Česku používají a jak fungují? Jaké formáty používat a jak je vytvářet? Jak plánovat obsah dlouhodobě a v týmech? Co jsou novinky na sítích a co je trendy? Best practices z veřejného a neziskového sektoru.Mastermind 2.
2. října
Vlastní médium, newsletter. Proč newsletter, jeho výhody a nevýhody. Doplnění s webem. Četnost, nástroje pro rozesílku, plánování a tvorba obsahu, příklady dobré praxe. Dílna.Nezisk v r. 2024. Společnost, občanský sektor, zájem o věci veřejné. Kampaně – efekt a cíl.Mastermind 3.
3. října
Mikrofon, kamera, vyjádření do médií. Jak říct na první pokus to, co potřebuji. Media trénink.Zpětná vazba, reflexe.Vyslání na cestu.
7. ročník PR Akademie pro neziskovky 2024
2× dvojden + 1 den (9.30–16) v těchto termínech v centru Prahy:5. a 6. září,18. září,2. a 3. října,- AKCE JE ZRUŠENA.
Pro koho PR Akademie připravujeme? A kdo jsou nejčastější účastníci?
- manažeři, specialisté na komunikaci a PR
- fundraiseři, koordinátoři dobrovolníků
- nevládky, veřejný sektor
- charity, sociální služby
- vzdělávání, školy, kulturní organizace, komunitní spolky
Co se dozvíte a naučíte?
- Že na svou práci nejste sami, že máte kolem sebe komunitu lidí, kteří dělají stejné věci v jiné organizaci, že se máte s kým poradit a koho požádat o pomoc.
- Jak uvažovat strategicky o komunikaci? Co to vlastně to „strategicky“ je a co to znamená v praxi? Jak se to dělá?
- Co jsou faktory úspěšné komunikace právě u vaší organizace?
- Které konkurence se bát, od které se učit a se kterou spolupracovat?
- Jaká je opravdu současná situace vaší komunikace – jak to poznat, jak to popsat, co z toho vyvodit?
- Jak rozhodnout, které komunikační kanály má smysl živit a které jen ubírají vzácné síly?
- Jak mít na své straně kolegy z organizace a management? Jak zapojit kolegy a dobrovolníky do PR práce?
- Které dovednosti vám chybí, abyste se posouvali vpřed? Kde, jak si je doplnit nebo zajistit zvenčí?
- Jak se z toho všeho nezbláznit, čili jak stanovovat priority a jít za nimi, i když nám operativa přerůstá přes hlavu. Jaké nástroje využít, jak si práci zorganizovat a jak nepropadat panice, když se někdy nedaří.
Hlavní výhody kurzu
Zkušení lektoři
Naši lektoři jsou praktici, kteří dobře znají svůj obor – protože ho stále dělají. Ať už jsou novináři, píáristé, popularizátoři nebo odborníci na sociální média.
Praktický nácvik
Většinu času trávíme experimentováním na vlastních příkladech, datech nebo sociálních profilech.
Výměna zkušeností
Na kurzu se sejdete s lidmi ze stejného prostředí a jinými zkušenostmi. Získáte kontakty na kolegy a mnoho příležitostí o svých zkušenostech mluvit.
Cena
Early Birds cena 9 900 + DPH (celkem 11 979 Kč) (do 30. června 2024)Standardní cena 12 500 + DPH (celkem 15 125 Kč)
Z organizačních důvodů nejsme schopni vracet zaplacené příspěvky na Akademii ani jejich poměrnou část. V případě, že se nemůžete zúčastnit jednoho nebo více dní Akademie, můžete za sebe poslat náhradnici nebo náhradníka.
Říkají o PR Akademii
Dobře investovaný čas! Lektoři pracují prakticky s příběhy a otázkami nás, účastníků. Ocenila jsem aktuálnost a trendy v oboru. Našla jsem tu super parťáky pro budoucí spolupráci.
Tereza Valkounová, Asociace lesních MŠ
Lektoři jsou neskutečně kvalitní odborníci. Účastníci s organizátory tvoří skvělou skupinu pro sdílení.
Získala jsem nejen znalosti a dovednosti, ale i velkou motivaci!
Míša Jeřábková, Ireas
Organizátoři mají jasný cíl a jdou za ním. Jako účastník si odnáším nejen nové perspektivy, ale spoustu zajímavých kontaktů a nápady na projekty, které by mohly pomoci i dalším neziskovkám.
Jan Tesař, Klub Pathfinder
Vaši lektoři
Spoluzakladatelka agentury We are signature. Neoblomně vysvětluje marketérům mimo jiné význam zákaznické péče a budování komunity na sociálních sítích. Pomáhá značkám najít cestu, jak začlenit sociální sítě do celého marketingového mixu.
digiholka.cz, social media specialistka, která se věnuje obsahovému marketingu, budování komunity a influencer marketingu
Vystudovala žurnalistiku a mezinárodní vztahy. Pracuje v oboru Pubic Relations. Pomáhala se strategií komunikace MŠMT, Fyzikálnímu ústavu, Mumraji, Sdružení knihoven ČR, Pedagogické fakultě JČU a dalším organizacím.
PR Akademie pro neziskovky a veřejný sektor
- Co získáte: čas pro sebe a restart své práce, nápady a parťáky pro jejich uskutečňování, radost z práce, komunitu kolegů, dovednosti a znalosti.
- Kdy: 5 dní v časech 9.30–16.
- Místo konání: Praha.
Cena: Early Birds cena 9 900 + DPH (celkem 11 979 Kč) (do 30. června). Standardní cena 12 500 + DPH (celkem 15 125 Kč)
Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám.