Kurz komunikačních dovedností a Public Relations. 5. ročník. Tentokrát on-line. Začínáme 19. října.
- manažeři, specialisté na komunikaci a PR
- fundraiseři, koordinátoři dobrovolníků
- neziskovky, veřejný sektor
- charity, sociální služby
- vzdělávání, školy, kulturní organizace, komunitní spolky
Co se naučíte?
- jak pracovat s médii a novináři, jak vybrat důležité sdělení, jak zaujmout své publikum
- jak tvořit obsah na sociální sítě, jak zaangažovat své podporovatele, jak vyhodnotit, co funguje,
- jak pracovat s grafikou, ať už jako zadavatel nebo poučený tvůrce,
- jak má vypadat dobrá fotografie, jak má znít zadání pro fotografa a jak si poradit s tím, co mám sám k dispozici,
- jak se píše dobrý text a jaké chyby naopak text odsuzují k nezájmu,
- jak dobrou komunikací podpořit fundraising organizace a akvizici dobrovolníků.
- jak se z toho všeho nezbláznit, čili jak stanovovat priority a jít za nimi, i když nám operativa přerůstá přes hlavu.
Jak to bude vypadat?
5. ročník PR Akademie pro neziskovky. Podíváme se na cíle vaší organizace a jejich komunikační podporu.
Pozor, PR Akademii jsme přepracovali do on-line varianty:
- 6 dopoledních webinářů (9.30–12),
- 4 předtočené přednášky s možnou diskusí ve skupině,
- 1,5 hodiny konzultací,
- 5 měsíců společné práce, živých videí a konzultací v podpůrné fb skupině.
Podíváme se, jaké sociální sítě má smysl používat, jak s nimi efektivně pracovat, kdy je dobré používat placenou podporu. Zaměříme pozornost na klasické PR nástroje jako je tisková zpráva, tisková konference a dlouhodobá práce s novinářskými kontakty. Budeme se učit, jak pomoci šířit dárcovskou výzvu a jak nachystat písemný materiál pro fundraising. A zkusíme se na celou komunikaci organizace podívat též z nadhledu. Naučíme se určovat priority a jít konzistentně za nimi.
Na této cestě vás budou provázet milí lektoři s řadou let zkušeností z PR pozic a agentur, ale především z neziskovek a veřejných organizací (knihoven, škol, úřadů).
Chcete-li vědět ještě víc, přečtěte si rozhovor s šéfkou PR Akademie na našem blogu.
Hlavní výhody kurzu
Zkušení lektoři
Naši lektoři jsou praktici, kteří dobře znají svůj obor – protože ho stále dělají. Ať už jsou novináři, píáristé, popularizátoři nebo odborníci na sociální média.
Praktický nácvik
Většinu času trávíme experimentováním na vlastních příkladech, datech nebo sociálních profilech.
Výměna zkušeností
Na kurzu se sejdete s lidmi ze stejného prostředí a jinými zkušenostmi. Získáte kontakty na kolegy a mnoho příležitostí o svých zkušenostech mluvit.
Program
Webináře. 6 webinářů v čase 9.30 – 12, v termínech 19. a 20. října (po a út), 5. a 6. listopadu (čt a pá), 19. a 20. listopadu (čt a pá).)
- 19. října. Úvod do kurzu: úvod do PR, cíle organizace, media relations (Věra Ondřichová, PR Akademie, iMyšlení)
- 20. října. Úprava komunikace v době krize – zkušenosti z jara a poučení k podzimu (Markéta Kaclová, AC&C PR), Media relations: email a telefonát do novin (Věra Ondřichová, PR Akademie, iMyšlení)
- 5. listopadu. FB: strategický obsah a plánování (Andrea Bubníková, Alfréd Kašpar Group)
- 6. listopadu. FB: úvod do reklam, cílení. Layouty, aplikace (Andrea Bubníková, Alfréd Kašpar Group)
- 19. listopadu. Z nuly na sto. Zkušenosti z budování Public Relations v Czechitas. (Jan Schönbauer)
- 20. listopadu. Tereza Herdová (Nadace Via) – Co potřebuje fundraiser od svého PR specialisty.
Záznamy na videu (nebo živá vysílání) s následnou diskusí:
- Lukáš Novák (Litigo Communications) – krizová komunikace (a zkušenosti letošního jara),
- Kristýna Szkanderová (We are Signature) – Jak na Social Care a krizovou komunikaci v prostředí sociálních sítí, zkušenosti z neziskových organizací,
- Martina Heš Hudečková (Šperkařka textů) Jak na dobrý text do vlastních i cizích médií
- 2x Andrea Bubníková (Alfréd Kašpar Group) Typy formátů na FB, ukázky z praxe, jak na tvorbu obsahu, inspirace. Instagram: jak na něj.
5 měsíců společné práce na témata dle zájmu účastníků ve fb skupině.
- FB skupina bude existovat od 19. října do 31. března.
- Budeme v ní společně pracovat na tématech, která pro vás budou aktuálně důležitá.
1,5 hodiny konzultací
Cena
- 9 900
Z organizačních důvodů nejsme schopni vracet zaplacené příspěvky na Akademii ani jejich poměrnou část. V případě, že se nemůžete zúčastnit jednoho nebo více dní Akademie, můžete za sebe poslat náhradnici nebo náhradníka.
Říkají o PR Akademii
Absolvováním kurzu jsem si doplnila informace v oblasti, získala mnoho tipů a kontaktů a hlavně si uvědomila, že kolegové řeší stejné problémy.
Ivana Stuchlová, Tandem
Mocně na mě při mediatréninku zapůsobila Štěpánka svou strhující osobností. Byl to můj první výstup takhle před někým, od malička zápasím s trémou a strachem. Díky ní jsem si toho hodně uvědomila, jsem pozornější vůči mluvenému projevu a snažím se, abychom jako organizace byli srozumitelnější. Zpětná vazba od lektorů i ostatních účastníků je úplně skvělá příležitost zjistit, jak nás ostatní vidí.
Alena Hellerová, Diakonie Valašské Meziříčí
Pro mě byla velmi důležitá poučka, „nikoho nezajímáte“. Uvědomit si to a začít od toho jako od zásadního východiska.
Helena Pokorná, Centrum pro rodinu, Vysočina
Vaši lektoři
sockařka, influencerka, lektorka
lektorka
Spoluzakladatelka agentury We are signature. Neoblomně vysvětluje marketérům mimo jiné význam zákaznické péče a budování komunity na sociálních sítích. Pomáhá značkám najít cestu, jak začlenit sociální sítě do celého marketingového mixu.
PR Akademie pro neziskovky a veřejný sektor
- Co získáte: znalosti, dovednosti, kontakty, inspiraci a chuť něco změnit
- Kdy: 6 dní v časech 9.30–12. 19. a 20. října, 5. a 6. listopadu, 19. a 20. listopadu. Dále záznamy 4 lektorských přednášek a průběžná pětiměsíční společná práce ve fb skupině.
- Místo konání:
Praha 1Letošní PR Akademie bude z epidemiologických důvodů celá on-line. - Cena: 9 900 Kč.
Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám.