FBpx

PR Akademie 2022 – kurz PR pro nezisk a veřejný sektor

Kurz komunikačních dovedností a Public Relations. 6. ročník. Po třech letech konečně naživo! Začínáme 8. září.

🍹 „Nadupaný koktejl umíchaný z úžasných a exkluzivních ingrediencí – profíků z jednotlivých oborů s hutnou dávkou cílených tipů, triků a vychytávek. A to vše zabalené v příjemné a kamarádské atmosféře.“ (Martin Krška, účastník ročníku 2021)

Program

8. září

  • Naloďujeme se (Bára Tichavová, šéflektorka)
  • Skvělé texty, dílna. Jak psát, aby to druzí rádi četli? Jaké jsou kvality dobrého textu? Jak napsat výzvu k akci, citaci, titulek? (Martina Heš Hudečková, copywriterka)
  • Nezisková témata v médiích: kreativní uchopení tématu, media relations, vyhodnocování (Markéta Kaclová, freelance PR professional)
  • Mastermind – úvod

9. září

  • Storytelling prakticky. Síla příběhů je neoddiskutovatelná. Pojďme tedy z reálií vaší organizace vytvořit příběh, který bude silný, použitelný opakovaně a na různých komunikačních platformách. (Bára Voráčová, lektorka vyprávění, dramaterapeutka)
  • Mastermind 1

20. září

  • Úvod do komunikace, strategie komunikace, plánování (Věra Ondřichová, ředitelka PR Akademie)
  • Mastermind 2
  • Nastartování PR organizace z 0 na 100. Co všechno rozmyslet předem, jak to naplánovat a jak se do toho pustit? (Jan Schönbauer, media relations manažer Czechitas).
  • Best practices v tvorbě obsahu. (Petr Cieslar, vedoucí odd. publicity vědy Úřad vlády ČR, dříve sociální sítě AV ČR)

21. září

  • FB, Instagram, další sítě. Které sítě se v Česku používají a jak fungují? Jaké formáty používat a jak je vytvářet? Jak plánovat obsah dlouhodobě a v týmech? Co jsou novinky na sítích a co je trendy? Best practices z veřejného a neziskového sektoru.
  • (Kristýna Jurášková, zakladatelka agentury We Are Signature)

5. října

  • Web, vaše vlastní médium. Dostat lidi na web je náročné a mnohdy drahé. Ale když už tam jsou, jak je dovést k akci, kterou od nich potřebujeme? Dílna. (Petr Bechyně, UX designer)
  • Mastermind 3
  • Česko v roce 2022: společnost, občanský sektor, zájem o věci veřejné. Jak vypadá Česko v datech a zkušenostech nezávislé nadace, která od roku 1997 podporuje rozvoj občanského sektoru? (Nadace Via podporuje v Česku rozvoj občanského sektoru od roku 1997, uskutečňuje každoročně velké množství podpůrných programů a provozuje portál Darujme.cz.) (Zdeněk Mihalco, ředitel Nadace Via).
  • Vztahy v týmu. (Svět neziskovek)

6. října

  • Mikrofon, kamera, vyjádření do médií. Jak říct na první pokus to, co potřebuji. Media trénink. (Jakub Lucký, redaktor zahraniční redakce Českého rozhlasu)
  • Zpětná vazba, reflexe.
  • Vyslání na cestu.

6. ročník PR Akademie pro neziskovky

  • 3× dvojden (9.30–16) v těchto termínech:
    • 8. a 9. září, Senovážné nám. 24, Praha.
    • 20. a 21. září, Seifertova 17, Praha.
    • 5. a 6. října, Senovážné nám. 24, Praha.

Pro koho PR Akademie připravujeme? A kdo jsou nejčastější účastníci?

  • manažeři, specialisté na komunikaci a PR
  • fundraiseři, koordinátoři dobrovolníků
  • nevládky, veřejný sektor
  • charity, sociální služby
  • vzdělávání, školy, kulturní organizace, komunitní spolky

Co se dozvíte a naučíte?

  • že na svou práci nejste sami, že máte kolem sebe komunitu lidí, kteří dělají stejné věci v jiné organizaci, že se máte s kým poradit a koho požádat o pomoc, 👈
  • Jak uvažovat strategicky o komunikaci? Co to vlastně to „strategicky“ je a co to znamená v praxi? Jak se to dělá?
  • Co jsou faktory úspěšné komunikace právě u vaší organizace? 
  • Které konkurence se bát, od které se učit a se kterou spolupracovat? 
  • Jaká je opravdu současná situace vaší komunikace – jak to poznat, jak to popsat, co z toho vyvodit
  • Jak rozhodnout, které komunikační kanály má smysl živit a které jen ubírají vzácné síly?
  • Jak mít na své straně kolegy z organizace a management? Jak zapojit kolegy a dobrovolníky do PR práce?
  • Které dovednosti vám chybí, abyste se posouvali vpřed? Kde, jak si je doplnit nebo zajistit zvenčí?
  • jak se z toho všeho nezbláznit, čili jak stanovovat priority a jít za nimi, i když nám operativa přerůstá přes hlavu. Jaké nástroje využít, jak si práci zorganizovat a jak nepropadat panice, když se někdy nedaří.

Hlavní výhody kurzu

Zkušení lektoři

Naši lektoři jsou praktici, kteří dobře znají svůj obor – protože ho stále dělají. Ať už jsou novináři, píáristé, popularizátoři nebo odborníci na sociální média.

Praktický nácvik

Většinu času trávíme experimentováním na vlastních příkladech, datech nebo sociálních profilech.

Výměna zkušeností

Na kurzu se sejdete s lidmi ze stejného prostředí a jinými zkušenostmi. Získáte kontakty na kolegy a mnoho příležitostí o svých zkušenostech mluvit.


Cena

  • Early Birds 8 900 + DPH (10 769 Kč) (do 10. srpna)
  • Standardní cena 11 000 + DPH (13 310 Kč)

Z organizačních důvodů nejsme schopni vracet zaplacené příspěvky na Akademii ani jejich poměrnou část. V případě, že se nemůžete zúčastnit jednoho nebo více dní Akademie, můžete za sebe poslat náhradnici nebo náhradníka.


Říkají o PR Akademii

Dobře investovaný čas! Lektoři pracují prakticky s příběhy a otázkami nás, účastníků. Ocenila jsem aktuálnost a trendy v oboru. Našla jsem tu super parťáky pro budoucí spolupráci.

Tereza ValkounováAsociace lesních MŠ

Lektoři jsou neskutečně kvalitní odborníci. Účastníci s organizátory tvoří skvělou skupinu pro sdílení.

Získala jsem nejen znalosti a dovednosti, ale i velkou motivaci!

Míša JeřábkováIreas

Organizátoři mají jasný cíl a jdou za ním. Jako účastník si odnáším nejen nové perspektivy, ale spoustu zajímavých kontaktů a nápady na projekty, které by mohly pomoci i dalším neziskovkám.

Jan TesařKlub Pathfinder


Vaši lektoři

Barbora Tichavová

Místostarostka spolku Junák – český skaut. Dlouholetá vzdělavatelka dospělých (Egredior, Adventura Teambuilding, Scio, EduIn), manažerka vzdělávání dospělých v Junáku (2010–2018), manažerka programu v Junáku.

Martin Krška

Vystudoval Public Relations a sociální a masovou komunikaci, kterým se věnuje i profesně v Národní technické knihovně. Ve volném čase rozvíjí crowdfundingový nadační projekt pro hendikepované děti. Vede děti k radosti ze sportu a pohybu v dětské sportovní akademii.

Věra Ondřichová

Vystudovala žurnalistiku a mezinárodní vztahy. Pracuje v oboru Pubic Relations. Pomáhala se strategií komunikace MŠMTFyzikálnímu ústavuMumrajiSdružení knihoven ČR, Pedagogické fakultě JČU a dalším organizacím.


PR Akademie pro neziskovky a veřejný sektor

  • Co získáte: čas pro sebe a restart své práce, nápady a parťáky pro jejich uskutečňování, radost z práce, komunitu kolegů, dovednosti a znalosti.
  • Kdy:  6 dní v časech 9.30–16.
  • Místo konání: Praha 1.
  • Cena: Early Birds 8 900 + DPH (10 769 Kč) (do 10. srpna). Standardní cena 11 000 + DPH (13 310 Kč)

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám.