Vystupování na webináři
Čeká váš tým vystoupení na webináři nebo on-line konferenci? Pomůžeme vašim kolegům, aby věděli, jak na to, a cítili se „v akci“ komfortně.
Více o kurzu Vystupování na webináři
Napoprvé jsou to nervy. Každý má starosti s obsahem, prezentací, projevem a do toho musí hlídat světla, kameru, řešit problémy s mikrofonem. Chcete-li si vaše „poprvé“ usnadnit, objednejte svému týmu seminář Jak vystupovat na webináři. Vše vám ukážeme a vysvětlíme.
Pište líp! – kurz psaní
Psaní. Radost, nebo nepříjemná povinnost? Příprava tiskových zpráv, psaní na web, do newsletterů i na sociální sítě trpí nešvary, které si neseme ještě z hodin slohu na základní škole. Zbavme se zlozvyků a pišme srozumitelně a jasně.
Naučíte se:
- podívat se na text okem editora,
- jaké jsou zásady pro psaní srozumitelné a přehledné,
- kudy se dostávají do textu emoce,
- zvýšit hodnotu svého textu a přitažlivost pro čtenáře
- a další.
PR Akademie 2020
Kurz komunikačních dovedností a Public Relations pro neziskový a veřejný sektor. Letos s důrazem na podporu fundraisingu a dobrovolnictví.
Více o kurzu PR Akademie 2020 pro neziskovky a veřejný sektor
5. ročník PR Akademie pro neziskovky. Podíváme se na cíle vaší organizace a jejich komunikační podporu. Naučíme se určovat priority a jít konzistentně za nimi.
RoboAkademie – víkendový kurz výukové robotiky
Důkladné seznámení s robotickými hračkami a stavebnicemi jako interaktivní pomůckou pro rozvoj informatického myšlení.
Akreditováno u MŠMT v systému DVPP.
Dozvíte se:
- kdo je Ozobot,
- co je blokové programování,
- jaké jsou další hračky pro předškolní vzdělávání a 1. stupeň,
- jak využít hračky pro nejmenší se staršími žáky,
- jaké pomůcky jsou určeny pro 2. a 3. stupeň.
Reklama na Facebooku
Důvěrné seznámení s reklamou na FB a IG
Pod vedením Andrey Bubníkové si na vlastním účtu vyzkoušíte, jak funguje příprava, cílení, zadání, vyhodnocování a optimalizace reklam na Facebooku a Instagramu.
- jaké příspěvky lze propagovat,
- jak cílit reklamu na publika,
- jak připravovat reklamní kampaně a sady,
- jak upravit web pro analytiku,
- jak vyhodnocovat účinnost.
Popularizace vědy a PR vysokých škol
Myslet strategicky. Účinně popularizovat. Pečovat o dobré jméno organizace.
PR Akademie pro všechny z vás, které zajímá PR (vysokých) škol a popularizace vědy.
Budeme se zabývat:
- smyslem a efektivitou komunikace a popularizace (strategie komunikace),
- obsahem (jak hledat témata, jak je zpracovávat, jak je napsat, nafotit, namodelovat),
- nástroji (FB, Instagram, web, newsletter, eventy, noviny).